Tuesday, June 23, 2009

ko menangis depan aku bile ko sedih,tapi bile aku sedih ko tak ade pon...

bz aku melayan ayahnda sahabat aku tergangu dengan pangilan yg silih berganti,DD lak sebok nak call mase2 mcm ni,hanifani pon begitu...dalam kepale hotak aku ni mesti pasal ajakkan aku bercuti kekampung orang tue aku..selesai berborak aku stat moto untuk balik ke rumah,ahh mayb aku call DD dulu la baru balik...
sambil menungang moto aku bercakap dengan DD..
aku : helo apsal call aku?
DD : ko dah tau belom?
aku : nape??amar pon ade call tadi apsal?

mata aku mula berkaca tak peduli penguna jalan raya yg lain,aku berenti di tepi jalan aku menangis tak dapat menahan.

DD: ayam dah meningal...
aku:.......... :(

"ya Allah sesunguhnya janji mu benar..."

sahabat yg aku kenal hampir 8tahun hidup sebumbung makan besame...curi rokok paw rokok...kutuk2 belakang dengan DD...rupenyer tempat ko sangat dalam dalam hati aku,bile ko dah takade lagi hanya tuhan je tau pedihnyer,bile bagai tersembur2 kenangan dengan ko terkeluar dari dalam kepale otak aku...aku takkan lupe gerak tarian ko yg menjengkelkan tapi selalu menjadi penghibur bile aku sedih...aku syg ko ayam,Insyallah andai sedekah aku sampai pade ko ingatlah aku akan sentiasa mendoakan ko....moga sedekah kawan2 yg lain menjadi nikmat kepada saudara afdzal fadzi a.k.a ayam


tekilan aku tak sempat tengok arwah di saat2 akhir.

7 comments:

  1. kang datang umah aku..jgn ngada-ngada nak nangis...kang dengan-dengan aku nangis sekali.


    ha ha

    ReplyDelete
  2. Lan, ko ade kat bukit Kinrara ke?

    ReplyDelete
  3. sabar eh...nanges je ngan stingray...

    ReplyDelete
  4. Jangan la nangis2 kawan2.. jom buat tahlil utk arwah jom? lame dah x jumpe kalian.

    ReplyDelete